Apartamenty Morskie

EnglishGermanPolishRussian
W jaki sposób odbiorę klucze od apartamentu?

Klucze przekazuje bezpośrednio w pensjonacie Villa Ula ul. Łódzka10 w Pobierowie. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie.

O której zaczyna się doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00.

Jak wygląda opuszczenie apartamentu?

Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 alb po godzinie 10:00 należy o tym poinformować recepcje drogą mailową bądź telefonicznie.

Co jest przygotowane w apartamencie ?

Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Nasze apartamenty są przygotowane komfortowo, na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki , gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń.

Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?

Tak. Apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Międzyzdroje i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.

Opłaty dodatkowe?

Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu.

Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?

Każdy apartament i pokój ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się pokoje i apartamenty które można rezerwować.

Czy można palić w apartamencie?

W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić, na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie.

Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?

Tak w Apartamencie i wszystkich pokojach , po uzgodnieniu z personelem opłata za dobę 30 zł

Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?

Nie, wpłacony zadatek przepada.

Czy mogę zameldować się wcześniej?

Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.

Czy mogę wymeldować i się później ?

Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.

Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?

Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dany pokój i apartament jest dostępny

Czy otrzymam Fakturę za pobyt?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.

Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już poście?

Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łóżeczko posiada materac i jest pościel) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej, lub dodać łóżeczko w dodatkach, przy rezerwacji online, przez naszą stronę internetową

Czy w pokojach są ręczniki, pościel?

We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki I pościel. (wymieniane na życzenie)

Czy w PENSJONACIE można wypożyczyć rowery?

Tak dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru.

Czy z pokoi jest widok na morze?

Jesteśmy oddaleni ok 150 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze

 

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue